Stratégia, aminek eredménye van. Márka, aminek tartalma van. Növekedés, aminek iránya van és fenntartható.
De van jó kérdés, jó struktúra, jó fókusz – és közös gondolkodás, amiből eredmény születik.
az üzleti célok, a márka és a sales/marketing folyamatok együtt működnek igazán
a stratégia nem prezentáció, hanem cselekvési terv
a konvergencia nem költészet, hanem működési elv
Teljes márka-architektúra kialakítása vagy meglévő márka újrapozícionálása piaci igényeknek megfelelően.
Márka fundamentumok meghatározása, amelyek vezetik a vállalat minden döntését és kommunikációját.
Egyedi pozíció kialakítása a piacon, amely megkülönbözteti versenytársaitól.
Célközönség pontos meghatározása és hatékony kommunikációs csatornák kiépítése.
Konzisztens vizuális identitás és tartalomstratégia kidolgozása.
Emberi kapcsolatokra épülő márkaépítés, amely túlmutat a B2B/B2C kategóriákon.
Értéket teremtő tartalommal vonzani a potenciális ügyfeleket.
Komolyan vesszük, nem csak szóvicc! Az értékesítés és marketing összhangja kritikus a sikerhez.
Hatékony értékesítési folyamatok kialakítása, szervezeti struktúra optimalizálása.
Meglévő értékesítési folyamatok átvilágítása és fejlesztési javaslatok.
Az értékesítési üzenetek élesítése, hogy jobban rezonáljanak a célközönséggel.
Strukturált megközelítés új piacok vagy termékek bevezetéséhez.
Direkt és indirekt piacra lépési stratégiák nemzetközi terjeszkedéshez.
Optimális értékesítési csatornák kiválasztása és menedzselése.
Piaci potenciál felmérése és prezentálása befektetői döntések támogatásához.
Növekedési szakasznak megfelelő stratégiai támogatás.
Szívesen osztom meg tudásomat konferenciákon, szakmai fórumokon, cégvezetői tréningeken.
A témáim gyakorlatorientáltak, provokatívan gondolatébresztők – és mindig a valós üzleti helyzetekből indulnak ki:
Gyakorlati megoldások a két terület közötti szinergiák kiaknázására.
A marketing és az értékesítés alapja – hogyan használjuk hatékonyan.
Strukturált megközelítés a márkaépítés folyamatához.
Valós, gyakorlatban alkalmazható piacra lépési stratégiák.
Mikor érdemes, hogyan érdemes, mi kell hozzá?
Akár inspirációként, akár csapatfejlesztésre – ezek a témák működnek.
– amire az adott helyzet megoldása éppen igényli.